دسته بندی سایت
برچسب های مهم
پیوند ها
آمار بازدید سایت
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی
برخلاف تبلیغات در رسانههای سنتی، تبلیغات اینترنتی دارای دامنه وسیعی از انواع متنوع تبلیغات، بر حسب محتوا (مانند تجاری، آموزشی)، شکل (مانند مکان نمایش، اندازه، رنگ) و رفتار (مانند نحوه نمایش تبلیغات، زمانبندی نمایش تبلیغات) میباشد. در حال حاضر تبلیغات اینترنتی تبدیل به یکی از مهمترین اجزا طراحی وبسایتها شده است. واقعیت این است که محیطهای اینترنتی مانند وبسایتها با تبلیغات اینترنتی، تاثیر قابل توجهی بر پاسخهای شناختی، احساسی و رفتاری دارند (دایلی، 2004؛ اروگلو و همکاران، 2001).
سه نوع مختلف از پاسخهای مصرفکنندگان (شناختی، احساسی و رفتاری) به محرکهای محیط آنلاین، شناسایی شده است (کیم و همکاران، 2012). در مقایسه با پاسخهای رفتاری، پاسخهای شناختی و احساسی غالبا در مدت زمان کوتاهی بعد از در معرض قرار داشتن کاربر با محیط اینترنتی رخ میدهد و میتواند به سادگی بر پاسخهای رفتاری اثر بگذارد. پاسخهای رفتاری به مجموعه فعالیتهایی مربوط میگردد که کاربران در طول و یا بعد از روابط متقابلشان با محیط خارجی از خود بروز می دهند (تنگ و همکاران، 2011).
درک پاسخ رفتاری مصرفکنندگان بسیار حائز اهمیت است، چون پاسخ رفتاری نقش قابل توجهی را در رفتارهای خرید مصرفکنندگان ایفا میکند (انورمیر، 2012). انتظار میرود که نگرش مثبت مصرفکنندگان به تبلیغات، به یادآوری برند نشان داده شده در تبلیغات کمک نموده و بر قصدهای رفتاری مصرفکنندگان تاثیر بگذارد (مهتا، 2000).
پاسخ رفتاری در این پژوهش از دو متغیر تشکیل شده است: 1) تعداد دفعاتی که یک کاربر، بر تبلیغات کلیک می نماید و 2) تعداد دفعات خرید محصولات و برندهای نشان داده شده در تبلیغات توسط کاربر (انورمیر، 2012). علت انتخاب این دو متغیر در این تحقیق بدین دلیل است: 1) کلیک تبلیغات به صورت گستردهای به عنوان یک شاخص مهم پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی مطرح میگردد. 2)خرید اینترنتی به صورت گستردهای در تحقیقات مرسوم تبلیغات، به عنوان ابزاری برای اندازهگیری اثربخشی تبلیغات به کار میرود (وانگ و همکاران، 2010).
کلیک تبلیغات، تعداد دفعات کلیک کاربر بر تبلیغاتی (مختلف) که در معرض آن قرار دارد، میباشد (کیم و همکاران، 2011). کلیک تبلیغات، مهمترین ابزار اندازهگیری اثربخشی تبلیغات اینترنتی میباشد (درز و زفریدن، 1997). در مقایسه با سایر ابزارهای اندازهگیری، کلیک تبلیغات یک متغیر رفتاری، در عین حال مربوط و مبتنی بر عملکرد است (اکنومیست، 2001). کلیک تبلیغات به صورت گستردهای به عنوان یک شاخص مهم پاسخهای رفتاری مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی مطرح میگردد (وانگ و همکاران، 2010). در تحقیق گانگ و مادوکس (2003)، کلیک تبلیغات تعیین کنندهی مهمی برای یادآوری تبلیغات در بین کاربران چینی بود. ولین و همکاران (2002)، بیان میدارد که کلیک تبلیغات یکی از اصلیترین رفتارهای تبلیغات اینترنتی میباشد. در تحقیقی، چو (2003) رابطه مثبت و مستقیمی را بین نگرش کلی به تبلیغات وب و تعداد دفعات کلیک بنر، یافته است.
مبلغ قابل پرداخت 24,900 تومان
برچسب های مهم
نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 34 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: چو قران بخوانند ، دیگر خموش به آیات قران فرا دار گوش وَ اِذا قُــرِاءَ القُـــــران ،فَاستَمِعــوا لَه وَ اَنصتـوُا لَعَلَّکُم تُرحَموُن قران ... ...
مجموعه حاضر پکیجی کامل برای تحلیل و نحوه کارایی سیستم چراغ دنده عقب پژو 206 است. این مجموعه در سه بخش زیر اطلاعات را دسته بندی نموده است: کتاب ها و منابع کامل مورد نیاز برای خواندن نقشه های الکتریکی نقشه کامل همه نقشه های الکتریکی برق خودرو پژو 206 فایل صوتی 10 دقیقه ... ...
حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 39 عنوان دوره: شناسايي و ارزيابي جنبه هاي زيست محيطي/ريسك هاي ايمني و بهداشتي فهرست مروری بر تعاریفآشنایی با فرآیند شناسایی و ارزیابی ریسکآشنایی با متدهای ارزیابی و تشریح روش FMEAکارگاه عملي 1 - خطر ( Hazard ) ... ...
حجم فایل : 681.1 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 42 بنام خدا مهر 85 مهر 85 مسيرياب: ابزاري است براي برقراري ارتباط دو يا چند شبکهزيرساخت ارتباطي: مجموعه مسيريابها و کانالهاي فيزيکي ما بين آنهاالگوريتمهاي مسيريابي : روشهايي براي پيدا کردن مسيري بهينه ميان ... ...
حجم فایل : 368.7 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 14 بنام خدا آنتروکولیت نکروزان(NEC) بیماری التهابی حاد روده.Necrotizing Enterocolitisدر نوزادان زودرس شایعتر است.عوامل مؤثردرایجاد NEC:1- ایسکمی روده.2- تجمع باکتریهای بیماریزا.3- وجود مواد زائد حاصل از شیرخشک ... ...
معرفی : بهترین طرح جابربن حیان ابتدایی دستگاه گوارش ( مخصوص پایه ابتدایی)قیمت فقط 9900 تومان :(بصورت ورد و قابل ویرایش ) این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب 9900 تومان در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابربن حیان دستگاه گوارش می باشد که بلافاصله بعد ... ...
حجم فایل : 3.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 316 بنام خدا زراعت عمومی جایگاه درسدرس زراعت عمومی به ارزش 3 واحد جزء دروس اصلی رشته اقصاد کشاورزی در مقطع کارشناسی میباشد. هدف کلی درسهدفهای ارائه این درس به دانشجویان رشته اقتصاد کشاورزی عبارتند از:شناخت و طبقه ... ...
حجم فایل : 2.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 14 کفش های ورزشی استفاده از کفی داخلی کفش طراحی ضعیف کفش ورزشی ویژگی های زیره میا نی:غالبا در زیره میانی از موادی با چگالی دوگانه، که مواد محکمتري براي محدود کردن پرونیشن بیش از حدپا استفاده می شود.ویژگی های زیره ... ...
حجم فایل : 2.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 55 آئين نامه خريد خدمات مشاوره (بند ” هـ ” ماده 29 قانون برگزاري مناقصات) به نام ایزد یکتا ماده 29- قانون برگزاري مناقصات: در موارد زير الزام به برگزاري مناقصه نيست:... هـ - خريد خدمات مشاوره اعم از مهندسي مشاور و ... ...
سلام. من متنی رو براتون قرار دادم که میتونید در مراسمات و جشن های هفته معلم استفاده کنید. این متن دارای: شعر دکلمه خوش آمد گویی دعوت زیبا از سخنران ها شعر طنز و جمع بندی و پایان متن بسیار زیبا با استفاده از این متن، درمجری گری خود مانند یک ستاره و مثل مجری های ... ...
حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 28 بسم الله الرحمن الرحيم تعريف و اپيدميولوژي حوادث غير مترقبه Disaster مقدمه : زندگي بشر همواره باحوادث غير مترقبه همراه بوده است . Disaster Disaster حوادث غير مترقبه منجر به : - خسارات مالي ونابساماني اقتصادي ... ...
حجم فایل : 1.6 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 59 به نام خدا تومور های پوستی Basal cell carcinoma *شایعترین نئوپلاسم پوست *باعث تهاجم وتخریب بافتهای مجاور می شود- متاستاز نادر است. *BCC در مناطق حداکثر تابش نور خورشید در صورت دیده نمی شود بر خلاف SCC *85%در سر ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یامحبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا